Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 13:41:52 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18612 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Laatre alevik, 72 Sangaste-Tõlliste 
tee// Kaljupi// Kesk tn 15// Kesk tänav L2// Kuivuse// Raadi// Suurfarmi// 
Vasikafarmi// Muhkva küla, Suurfarm-Tibiküla tee (Kesk tn 15, Vasikafarmi ja 
Kaljupi sideühendused) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitusseadustik § 36 lg 5 pädev asutus 
kooskõlastab ehitusteatises märgitud ehitise või ehitamisega 
Transpordiametiga. Sidekaabel on kavandatud (82002:001:0016) 72 
Sangaste-Tõlliste tee kinnistule, ning antud kinnistu kuulub riigiomandisse 
ning kinnistu volitatud asutus on Transpordiamet. Ehitusteatise alusel 
kavandatud sidekaabel on ette nähtud 72 Sangaste-Tõlliste tee 
(82002:001:0901) maantee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27060608>  (menetlus nr: 
442328), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister